sayangi selangor

sayangi selangor

Di sini lahirnya sebuah cinta...

Sabtu, 12 Mei 2012

Hari Ulang Tahun UMNO Ke 66 Di Stadium Bukit Jalil Penuh Semangat, Meriah, Aman Dan Damai...

Malam Gemilang Hari UMNO: Kuala Lumpur, 11 Mei – Jentera gelombang merah ternyata menawan Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini dengan kehadiran lebih 100,000 sempena ulang tahun UMNO ke-66 dengan suasana yang cukup meriah.

Sambutan Meriah : Para hadirin berteriak dan mengibarkan bendera selepas selesai sambutan Ulangtahun Hari UMNO ke-66 di Stadium Bukit Jalil, 11 Mei 2012. 

Sambutan Meriah: Para hadirin dari Pergerakan Wanita berteriak dan mengibarkan bendera selepas selesai sambutan Ulangtahun Hari UMNO ke-66 di Stadium Bukit Jalil. 11 Mei 2012.

 Semangat Presiden UMNO: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Presiden UMNO berucap dengan penuh bersemangat sempena Sambutan Ulang Tahun UMNO Ke-66 di Stadium Nasional Bukit Jalil, 11 Mei 2012.

1Malaysia: Kuala Lumpur, 11 Mei--Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Timb. Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin dam kepimpinan tertinggi UMNO menyanyikan lagu '1Malaysia' dalam sambutan Hari UMNO ke 66 di Stadium Nasional Bukit Jalil. Turut serta Mantan Presiden UMNO, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan